Základní barvy
dříve než umí barvy pojmenovat, je dítě schopno je třídit podle návodu dospělého, přiřadí stenou barvu ke stejné, ale zatím je nepozná. když děti učíme znát barvy, vybíráme takové předměty, na nichž je barva v sytém tonu, nepožkozená a zřetelná a hlavně na velké ploše, aby dítě poznalo o jakou barvu se jedná. Dítě se pomocí určitých předmětů naučí dříve barvu poznat.
Poznávání značky
tak jakoke svému jménu, dokáže dítě získat vztah i ke své značce- obrázku. Je dobré při každé příležitosti umožnit dítěti aby se k ní hlásilo. je- li znackou označené vlastnictví dítěte, je nutno, aby je všichni ostatní respektovali. mají- li se děti řídit podle značek při používání ručníků, hřebenů, ap.. musí být umístěny tak, aby na ně děti viděly…
Učení batolete 4 – není, soustředění
Přečtěte si také:
Dětské helmy na kolo Vyjděte vstříc dětské fantazii! Helmy Kiddimoto jsou přesně tím, co je přenese na opravdovou závodní dráhu! Kvalitní ochranné prvky zase dodají klid Vám, rodičům. Nic tedy nebude bránit […]
Zapojte do pečení i děti Máte doma šikulu od 2 let výše? Zapojte ho i do pečení vánočního cukroví. Vím, že předvánoční doba je hektická, musíme zvládnout mnoho věcí ale jistě se dá vše rozumě naplánovat a zvládat […]
Co už umím aneb 2.rok života dítěte Každé dítě je individualita
Hned na začátku bych vám ráda připomněla, že každé dítě je jiné a tomu odpovídá i jeho vývoj. Proto berte níže uvedené údaje jen jako orientační.
Rodiče […]
Omalovánky pro děti zdarma Přemýšlíte, jak zabavit děti v zimním období. Venku je brzy tma, děti se nudí a pak zlobí. Vyzkoušejte tyto perfektní omalovánky a pracovní listy, se kterými děti zažijí mnoho […]
První encyklopedie Více než 200 hesel a barevných ilustrací! Naučte své dítě čerpat informace z knih. Objevte radost ze společného čtení a učení. S touto encyklopedií bude děti čtení bavit - v každé kapitole […]
Jak na batole 2.díl Od věku dvou let jsou batolata víc a víc vědomé sebou sama jako odlišných od druhých. Začínají rozlišovat mezi „já“ a „ti druzí“, víc používají první osobu jednotného čísla. S tím souvisí […]